FANDOM

"Television Rules the Nation"
Piosenka zespołu Daft Punk
Album:

Human After All

Numer ścieżki:

8

Kompozytorzy:

Thomas Bangalter, Guy-Manuel de Homem-Christo

Długość:

4:47

Producenci:

Daft Punk

Inne wydania:

Alive 2007 (remiks)

Piosenki z albumu Human After All
Poprzednia:

On/Off

Następna:

Technologic

Television Rules the Nation (pl. Telewizja rządzi światem) to ósma piosenka z albumu Human After All zespołu Daft Punk. Trwa ona 4 minuty i 47 sekund. Początkowo miała być wydana jako singiel (powstał nawet teledysk), jednak ostatecznie premiera nie odbyła się.

Opis Edytuj

Sugeruje się, że piosenka On/Off, poprzednia z albumu, jest intrem do "Television Rules the Nation". Piosenka charakteryzuje się typowym dla albumu powtarzalnym stylem. W piosence często powtarzane jest tytułowe wyrażenie robotycznym głosem.

Piosenka została użyta podczas tras koncertowych Alive 2006 i Alive 2007. Została zremiksowana z piosenkami Crescendolls oraz Around the World (wokal).

Teledysk Edytuj

Teledysk do piosenki używa krótszej, trwającej 3 minuty, wersji piosenki poprzedzonej On/Off. Przedstawia on, podobnie jak w Robot Rock, Thomasa i Guy-Manuela grających na instrumentach. Tym razem jednak ekran jest podzielony na cztery identyczne części, a wokół grających robotów jest zaledwie kilka świateł. Thomas i Guy-Manuel grają na tych samych instrumentach co w Robot Rock.

Ciekawostki Edytuj

  • Okładki albumu oraz singli mogą być nawiązaniem do tej piosenki.

Zobacz też Edytuj